Včeraj sem domov dobila prav posebno, zelo debelo pismo. V njem se je skrivala nova DM Active Beauty kartica (no, pravzaprav dve – ena zame in ena za “družinske člane”) ter cel kup navodil in sporočil. Te sem kot reden kupec in – za moje pojme – tudi dober kupec v DM trgovinah tudi prebrala in si o njih ustvarila svoje mnenje. Običajno niti ne bi bilo vredno omembe na mojem blogu, vendar pa mislim, da so te spremembe resnično vredne tvoje pozornosti.
V čem se nov DM program zvestobe razlikuje od prejšnjega?
Najbolje bo, da na hitro osveživa spomin o tem, kaj ti je članstvo v DM Active beauty klubu prinašalo do sedaj. Z vsakim nakupom si zbirala točke (1 evro = 1 točka), ki so se ti nalagale na kartici. Porabila si jih lahko kadarkoli in kolikor si hotela naenkrat. Pogosto so ponujali popuste na skupine izdelkov za manjše število točk (npr. 30 % na vsa Max Factor, Bourjois, … ličila za 10 točk), lahko pa si 150 točk zamenjala za 15 % popust na celoten nakup, razen izdelke v akciji.
Ta 15 % popust je bil, poleg študentskega popusta, tudi eden najbolj pogosto koriščenih popustov, sploh pri tistih, ki imamo že svoja gospodinjstva in kupujemo hrano, čistila, kozmetiko, izdelke za dom, nekateri pa tudi za otroke. Sama sem vsak mesec v DM trgovini že od rojstva sina dve leti nazaj pustila vsaj 150 € mesečno – saj veš, otroci stanejo. Ob prvem nakupu za cca 100 € sem tako izkoristila popust (torej sem plačala okrog 15 € manj), z drugim nakupom pa sem tako v celem mesecu že pridobila tistih 150 točk, ki sem jih potrebovala za prihodnji mesec.
Kako je torej bilo: 150 evrov – 150 točk – 15 % popust na celoten nakup. Pri nakupu za 100 evrov sem torej plačala 85 €.
Dobro? Zame osebno je bilo to odlično – letno sem tako samo na ta račun prihranila samo na ta račun okrog 200€, če upoštevamo še ugodnosti iz drugih akcij, pa se je številka vrtela že okrog 300€.
Kaj pa nov DM program zvestobe?
Nov DM program zvestobe, ki začne veljati 28.4.2018 bo precej drugačen. Ključne značilnosti povzemam spodaj, da ne izpustim česa pomembnega:
1. Še vedno boš na kartici zbirala točke. Za vsak evro boš prejela eno točko.
2. Točke boš lahko izkoristila šele, ko se jih bo nabralo vsaj 200 – to pomeni, da boš prej morala potrošiti 200 €. Seveda lahko na novo kartico preneseš točke s kartice, ki jo imaš doslej, prav tako ti bodo ob registraciji nove kartice podarili 100 točk. Torej 1 evro gratis.
3. Točke boš lahko izkoristila samo enkrat na mesec. To je pomemben podatek. Tako boš lahko z vnovčevanjem točk z nove kartice začela šele od 1. junija 2018 dalje.
4. Vsaka tvoja točka, za katero boš potrošila en evro, se bo pretvorila v “denar”, ki se bo odrazil v višini prihranka na blagajni. Vsaka tvoja točka je vredna en cent. Lestvica ni progresivna pri nagrajevanju tistih, ki potrošijo več – za 200 točk boš prejela 2 € prihranka, za 300 točk 3 € in tako dalje (kot je razvidno iz fotografije zgoraj).
5. DM je ukinil tudi Baby bonus, obljubljajo pa, da ga bodo kmalu nadomestili z novim programom za nosečnice in mamice.
6. Pri DM pravijo, da bodo imeli ob torkih trikratne točke na celoten nakup, na določene izdelke 25x točk, pa tudi možnost zbiranja dodatnih točk na določene nabore izdelkov. Obljubljajo še nekaj drugih “ugodnosti in presenečenj”, ki pa jih še ne razkrivajo.
Če torej ponoviva formulo od zgoraj po novem DM programu zvestobe: 150 evrov – 150 točk – 0 % prihranka, ker jih sploh še ne morem unovčiti. Ampak OK, recimo, da kupujemo malo več: 200 evrov – 200 točk – 2 € prihranka. Pri nakupu za 100 evrov bom torej plačala 98 €.
Je torej nov DM program zvestobe boljši?
Mislim, da se ne rabim posebej izjasniti na to temo. Če sem prej plačala 85 €, zdaj pa bom morala potrošiti več, da bom plačala 98 €, potem lahko z gotovostjo trdim, da zame ni boljši. Dopuščam možnost, da česa ne vemo in nas bodo presenetili s kakšnimi norimi ugodnostmi, vendar pa mislim, da bi to – če bi imeli v rokavu takšne ase – storili že sedaj, ko zaradi nove direktive o varovanju osebnih podatkov potrebujejo, da potrošniki na novo registriramo svoje kartice.
Sama v raziskavah trga že več kot desetletje svojim partnerjem pomagam, da potrošnikom ponudijo kar najboljše v okviru svojih zmožnosti in tako poskrbijo, da potrošniki cenijo tisto, kar delajo za njih. Pot, po kateri potrošniki vrednotimo aktivnosti, je namreč vedno enaka:
pozornost (kaj je to?) -> relevantnost (je zame?) -> interes (me zanima?) -> ovrednotenje (je vredno?) -> akcija (želim si to!)
DM je pri meni z novim programom Active beauty padel že na predzadnji stopnički. Bralke mi že sporočajo, da bodo imele Drogerije Tuš 15 % popust na celoten nakup, verjetno pa se bodo našli tudi drugi, ki bodo sedaj poskusili izkoristiti zagato, v katero je splezal DM.
Vedno govorim, da potrošniki volimo s svojimi nogami in svojimi denarnicami. Če DM ne zmore več ponuditi ugodnosti, ki bile zame relevantne, potem bom pač svojo denarnico odnesla drugam.
Prav tako dopuščam možnost, da bo za koga, na nek način, ta program zvestobe boljši. Glede na odzive bralk na včerajšnji Insta Live (Sploh ne morem verjeti — raje nabiram kupončke pri vsakem nakupu v Mullerju — Vse uničijo — Hecno je, da se nekaj spreminja v škodo kupcev — Samo zavajajo nas — Včasih so imeli vsaj več kuponov, zdaj pa že tako raje hodim v Mullerja — Jaz sem speechless — Tam bom kupovala samo še tisto, kar drugje ne dobim — Nategovanje do konca) in nekaj precej žalostnih zgodb tistih, ki jim je ta 15 % popust omogočil, da so lahko normalno preživeli iz meseca v mesec, v to dvomim.
Kot vedno, na blogu povzemam dejstva, ki so mi bila predstavljena s strani DM in svoje mnenje in čustva o tem. Zapis ni sponzoriran s strani nobenega podjetja in nobene stranke, vsekakor pa te pozivam, da se o novih ugodnostih in o tem, ali je nov DM program zvestobe še relevanten tudi zate, pozanimaš sama. Potrošniki nosimo odgovornost za svoja dejanja, prav tako pa lahko tudi znamkam damo vedeti, da z njimi nismo zadovoljni. Le skupaj lahko morda dosežemo tudi kakšno spremembo na boljše – ne le v tem primeru, ampak tudi v mnogih drugih, ko je od nas kot potrošnikov potrebno osveščeno ravnanje in družbeno odgovorno vedenje.
Kako pa bo nate vplival nov DM program zvestobe? Boš še kupovala tam? Prosim, javi mi v komentarjih spodaj – morda pa lahko z dovolj jasno zapisanimi mnenji kaj spremenimo! Do naslednjič, ostani čudovita!
To je tisti precep, ko je že tako žalostno, da ti gre na smeh. Jaz zase ne vidim prednosti in bom svojo denarnico odnesla drugam. Kam smo prišli, da je Muller s 3% popustom potrošniku bolj prijazen kot DM. :O
Kartice pa tudi ne bom aktivirala. Nič meni, nič njim. 😛
Vedno na slabše gre. Očitno jim kupci nismo več prioriteta. Še dobro, da obstaja konkurenca, bomo pač kupovali drugje. Sicer sem bila zelo dober kupec, kupovala vse za gospodinjstvo in celo mačjo hrano. Se bo maček pač navadil na drugo hrano … #dmbigfail
Jaz se bom prestavila v muller in druge trgovine po plenice in ostale stvari. Ja kaj pa jim je no???
Ojoj, jaz sem se tako veselila kaj novega pripravljajo, sedaj sem pa razočarana na celi črti ? dm mi je bil vedno bolj simpatičen od vseh teh drogerij.. škoda!
DM-ov sistem zbiranja tock, ponudbe kuponov in prehodnih akcij (npr. 30% popusta za 20 tock) so bili edini razlog zakaj vecine svoje kozmetike, gospodinjskih pripomockov in licil nisem kupovala v Müllerju, ceprav je imel vsaj z vidike negovalne in dekorativne kozmetike (mnogo) sirso izbiro. Sedaj sem v precepu in bojim se, da se bom raje organizirala in sla v Müller, kljub temu da je oddaljen, kot pa v DM po vecje nakupe. Mesecno sem v DMu porabila vsaj 150€, zadnje case celo vec.
Vsak mesec sem šla 1x v nakup v DM in tam zapravila zagotovo 100€ – 150€. Ker so simpatični, imajo odlične izdelke in predvsem sem vedno izkoristila 20% Babybonus in 15% popust za 150 pik. Ta nova “ugodnost” pa je porazna! Glede na to da imam v Qlandii DM na desni in Müller na levi, mislim da bom naslednji mesec zavila levo ?
Glede na to, da sem dosedaj vsak mesec pri DMu pustila okoli 300 eur in tam kupovala vso kozmetiko in vse otroške izdelke za nego, me novi Active Beauty program jezi… Očitno bom morala najti novo trgovino in verjamem da nisem edina. DM pa si je po mojem mnenju z menjavo programa/sistema naredil več škode kot koristi!
Jaz sem kupovala vse njihove znamke, plenice, tus gele, custila, wc papir, zobne paste… mesecno smo vsaj 50e tam pustili za otroke. Ok ni dost v primerjavi s tistimi, ki kupijo po 100-200€, ampak men je bilo vsec. Bomo sli se pac samo po plenice, ker otrokom odgovarjajo… zgleda, da so si tokrat sami v skledo pljunili… pa tud ti kuponcki so bli tak tak… meni je najbolj prav prisel tak 15% popust na nakup. Bomo se razmislili, kam bomo sli zdaj…
Groza. Kje je tu logika, ne vem, ampak mislim da lahko pričakujejo kar velik upad kupcev. Dejstvo, da bom pa najprej morala zapravit pri njih 1000€ da bom lahko dobila 10 eur popusta, je pa res abnormalno smešno. Upam, da je to njihov pozen “1. April”.
Iz izkusenj vem, kako lupijo in stiskajo dobavitelje, zato mi je tovrstno zbiranje tock reci-pisi rop. Se pa strinjam, da bodo verjetno ugodnosti se bolje kot do sedaj, saj neumni niso, a zal bo sla vecina ponovno iz zepov dobaviteljev. Marsikateremu odzrejo toliko, da se jim z DM-om ne splaca vec delati, mogoce je tudi opevana Alnatura med njimi, za kupce pa bodo morali hitro poskrbeti s kaksnim hudim presenecenjem 😉
Ko sem danes brala njihovi predstavitev novega programa sem imela občutek kot da se norca delajo iz mene. Sama sem do sedaj vse otroške stvari kot plenice hrana etc….kupovala v DM ter kar pridno koristila vse popuste. Mislim da bom svoje nakupe za izdelke ki se dobijo tudi drugje prestavila drugam. Na srečo imam kjer živim tako Müller Tuš in Dm približno enako oddaljen.
Iskreno sem šokirana kaj je DM naredil sedaj iz svojga ‘kluba ugodnosti’, resnično žalostno, ampak žal bom še vedno po določene stvari hodila k njim, ker je edina drogerija, ki mi je recimo dokaj na dosegu roke. Jih je pa lahko sram kaj so naredili s tem, namesto da bi se potrošnikom približali se oddaljujejo le tem. Navadno je bilo, da naj bi potrošnik odšel zadovoljen z vrečko iz trgovine, kar se pa žal pri DMu ne bo tako dogajalo.
Definitivno totalna groza! Kljub temu,da bi lahko rekli da ima Muller kdaj pa kdaj cenejše izdelke nasploh sem kupovala pri DM ravno zaradi njihovih akcij. Ena zadnjih, ki je bila fenomenalna je bila -30 % ob nakupu 3 ali več ličil (pa ne pozabimo, da so tukaj šteli tudi čopiči in gobice od RT). S tem pa mislim da so zgrešili na polni črti. Glede na zgoraj povedano in kar sem brala sama menim, da tudi popusta za študente (- 25% enkrat na mesec, ki je zelo pasal za kakšno držajo zobno pasto, ščetko ali puder) več ne bo. Očitno bomo pač začele zahajati v tuš drogerije. Že kar lep čas imajo na približno vsako drugi teden -25% na en izdelek, ta teden imajo -15 % na celoten nakup nad 20 € (pa pri njih ne rabiš predhodno pustiti 150, 200 ali več evrov) in še kam drugam.
razočaranje na celi črti
Hodim redno v DM in pridno koristim popust. Ta program pa me je razočaral na polni črti. Glede na to, da imam Muller praktično pred nosom, bom v prihodnosti raje zahajala tja. Tam dobim 3% brez kartice in zbiranja. Tu po novem 1%. 🙁 Škoda za tole.
Ma če se mene praša že zdavnaj niso več ugodni…medtem ko vsi naokoli dajejo vsaj 1x mesečno (npr. Tuš drogerija) na 1 izdelek -25% so ga pri DMju veselo ukinili :/ Od kar sta otroka ven iz plenic zelo težko zberem za kak popust, kupončki ki so prihajali po pošti so zame skoraj neuporabni. Z novim sistemom bom prav zares prihranila…ker bom zgolj kupovala tisti en šampon od Balee, ki mi edini odgovarja 🙂
Nisem mogla verjeti, kaj so si zdaj zmislili. Tudi jaz sem vso kozmetiko, čistila in veliko hrane kupovala pri njih, mesečno sem pri njih pustila cca. 100 EUR. Sedaj pa definitivno ne bom več in bom šla raje v Müller.. Kartice tudi ne bom registrirala.
Mogoče pa ste malo prehitro reagirale. Na Facebuku so lepo pojasnili kaj vse pripravlajo in ker sem kupec DM-a me je zanimalo matematično ali sem prikrajšana ali ne. Izkazalo se je da če sem prej kupila artikel z vrednostjo 10€ s 25% popustom sem plačala 7,5€ in prejela 7 točk. Če kupim artikel po novi metodi s pripisom x25točk prejmem 260 točk (10 +250) in na kartico se mi pripiše bonus v vrednosti 2,60€, ki pa jih lahko izkoristim pri naslednjem nakupu. Meni se ne zdi da je to tako slabo. Presodite same. Nove stvari so vedno stresne, ko bolje pogledamo pa vidimo da ni tako kot naši možgani najprej dojamejo.
Žal ni čisto tako. 200-299 točk je vrednih dva evra, torej je 260 točk še vedno manj popusta, kot prej, ko si plačala teh hipotetičnih 7,5€. Sploh grozne so tiste zgornje kategorije, kjer je razpon med 1000 in 1499 točkami vreden 10€ – torej je v tem razredu točka vredna še bistveno manj kot en cent.
Poleg tega smo prej točke enakovredno zbirali za vse izdelke in potem lahko na celoten nakup koristili 15% popust (torej smo lahko izbirali iz vseh kategorij glede na naše potrebe), zdaj pa bomo morali, če bomo hoteli priti do vsaj približno enakih ugodnosti, kupovati tiste kategorije. za katere se bodo oni spomnili, da jih bodo dali tisti mesec v 25x akcijo. Jaz ne bom kupila za 50€ čistil ali 50€ plenic, da bom lahko prišla do tistih 1500 točk, kar bi pomenilo enak prihranek, kot sem ga imela do sedaj. Če pa bom kupovala izdelke enako kot sedaj, potem bom morda dobila točk za nekaj evrov popusta mesečno.
Preden sem napisala to objavo, sem bila ogromno na vezi z DM marketingom in je nisem napisala na pamet. Kot pa je zapisano tudi v objavi, dopuščam možnost, da bodo še s čim presenetili, čeprav močno dvomim, da bo kaj noro dobrega.
Ampak upanje umre zadnje 🙂 hvala za komentar ❤️
Tudi jaz sem izredno negativno presenečena. Tudi njihov današnji odziv me ne prepriča in se tu res strinjam s tabo.
Do zdaj je bil 1€ = 1 točka ob nakupu in ob koriščenju točk je še zmeraj bilo 150točk = 15% popust (kar je bilo 150€).
Po novem pa te računice ni, ker se ob koriščenju spremeni vrednost točke. Iz 1€ nastane 1 cent. In posledično moram za nek znesek popusta dati vsaj 2x več točk. In dobim 2€ popusta, pa nima veze, če opravim nakup za 4€ ali za 40€.
A samo meni to ne gre v glavo?
In ja, tudi jaz ne bom kupovala stvari, ki bi mi prinesle neke točke ampak stvari, ki jih potrebujem.
Pa še ta omejitev, koriščenje 1x mesečno. Recimo, da imajo 4 osebe eno kartico. Hipotetično, če je do sedaj vsaka oseba vsak mesec nakupila za 150€, je to lahko ob naslednjem nakupu koristili. Torej, če se je izšlo, so lahko vse 4 osebe vsak mesec koristile popust. Sedaj, pa bo to lahko naredila le 1 oseba na mesec.
Poleg vsega pa me ne prepriča, da se nekam včlanim oz. dam podatke nekomu, ki mi sploh ne zna pojasniti vseh mojih ugodnosti. Fraze “spremljajte nas”, “v prihodnje vam izdamo več” ipd. me ne prepričajo. Primerjava, da tako deluje DM v tujini, pa še manj. Večkrat kupujem v Avstriji v DM in .se mi zdi totalno zgrešeno primerjati. Tam dam recimo za gel za tuširanje toliko kot pri nas, dobim pa 2x večjo embalažo. Plus spekter ponudbe je res neprimerljivo širši kot pri nas v Sloveniji. In če smo do sedaj lahko imeli drugačen sistem, bi lahko tako bilo še naprej, saj bi se moral pri nas DM prilagajati slovenskim kupcem in ne avstrijskim, nemškim….
Zavedam se, da se jim gre samo za dobiček, pozabljajo pa, da imajo veliko konkurence.
Jaz osebno že dolgo ne kupujem v DMu, v domačem kraju ga sploh nimamo, je samo Tuš drogerija, ko sem v LJ pa raje zavijem v Müller, ker je ponudba dosti širša in ne rabim kartice… no, občasno sem šla tudi v DM, da sem porabila svoj študentski popust in kolikor zdaj berem objavo in komentarje, bom še naprej drugje nakupovala, če bodo tudi to ukinili.
Danes 29. 4. sem želela v DM opraviti večji nakup ter koristiti več kot 160 zbranih točk. Pri blagajni pa sem izvedela, da je bilo možno točke koristiti le do 28.4.,ker bodo sedaj nove kartice in nove ugodnosti.Bila sem šokirana, ker nisem dobila nikakršnega obvestila o tem.Pošiljajo reklamna obvestila o tako pomembni spremembi pa nič. Kar se mene tiče me ne vidijo več, ker zgornja primerjava še kako drži.
Ja isto jaz. Imela sem vec srece. Ravno 28.4 sem sla v dm po plenice in mleko in je to rekla. Zalostno je da sem sele 30.4. po posti dobila novo kartico in obvestilo o tem.
Avtor
To, da ste nekateri dobili kartice in obvestila šele po 28.4., je pa itak nesprejemljivo. Jaz bi se pritožila in zahtevala personaliziran kupon za koriščenje točk po preteklih pogojih…
Super, jaz sem novo kartico prejela 28.4.2018 in tako ostala brez moznosti koriscenja nabranih 200 točk. Da ne omenjam, da nove kartice sploh ne morem registrirati, predvidevam, da tudi ostalih N- uporabnic ne, ker njihova stevilka za pomoc uporabnikom izklopljena. BRAVO DM!
Avtor
Tudi sama sem že poskusila kontaktirati številko, ker imam še kar nekaj vprašanj, pa mi DM na sporočila na družbenih omrežjih ne odgovovarja več (zakaj neki?), pa nisem bila uspešna. Mislim, da je vse skupaj totalno nesprejemljivo, ker niso dali vsem potrošnikom enake možnosti, da izkoristijo svoje prihranke :/
No, po prejemu novega kataloga DM, pa o nekih posebnih ugodnostih ne duha ne sluha. Tiste točke me pa ne prepričajo dovolj. Prej si lahko izdelke kupil s kuponom npr., pa je to bilo 50% ali 30% ceneje, ali pa 15% popust na nakup. Torej si dobil izdelek ugodneje, ceneje in dobil še toliko točk kot je znašal nakup. Zdaj pa izdelki niso znižani, so po redni ceni in s tem DM zame ni nič bolj ugoden, saj mi tistih 25x točk ob nakupu ne pomeni/pomaga nič. Tako, da jaz zaenkrat kartice ne bom aktivirala.
Sem pa danes preverila v DM-u v Avstriji kako je s karticami. Tudi tam dobivajo nove in če sem prav razumela, slovenske kartice DM, več ne bomo mogli predložiti/uporabljati v Avstriji ampak bo tam potrebna druga, avstrijska, kartica za DM. Kar mi je po dosedanji praksi, ko je bila 1 kartica DM veljavna povsod, tudi v tujini, zgrešeno. Če ima kdo drugačne info, se priporočam, da nas seznani 🙂
Vceraj prejela njihovo posto.
Kartice sem vrgla stran. Taksnih”popustov” jaz ne potrebujem. Adijo Dm zivjo Muller.
Kar se mene tiče… Bila sem njihova redna stranka. Zgoraj v članku je bilo omenjeno da za preživetje čez mesec tistih 15% ni glih pomenilo nič. Ja pa ni tako. Ko imaš kredit in velike stroške potem gledaš na vsak evro. In nam je to zelo veliko pomenilo. Sploh ker sem prek programa otrok in njihovega seznama kupovala izdelke ki so mi prinesli dodatni popust vsak mesec. Ni bila sam baby bonus ampk tudi drugi načini pridobitve bonusa. Nam je to veliko pomenilo ker moramo gledati na vsak evro. Jaz sem kartico vrgla. Žal nimam kaj več iskati v dm če ne morem imeti enakih ugodnosti kakršnih sem imela. Plenice bom kupovala v trgovinah kjer je 25% kuponček. Žal mi je zelo res je bila dobra trgovina.
Avtor
Živjo 🙂 Mislim, da se nisva OK razumeli – ravno to je napisano v objavi, da je lahko 15 % zelo pomembnih za to, kako družina preživi skozi mesec. Tudi jaz sem kot mama majhnega otroka gledala na akcije in popuste, dodatne ugodnosti in koristila 15 % popust enkrat mesečno na velik nakup – letno smo tako prihranili okrog 300€, kar je ogromno denarja. In tudi meni je zelo žal za to, kar se je zgodilo…
Katastrofa od poteze! škoda prostora za kartico v denarnici. Brez besed,….
Avtor
Res je škoda, ampak upam, da nas bodo še presenetili s kakšnimi ugodnostmi. Zaenkrat pa tudi zame samo razočaranje 🙁
Vsaka firma ima popolnoma vso pravico zamenjati sistem ugodnosti. To ni sporno, naša odločitev je potem, ali nam novi sistem ustreza ali ne. Meni konkretno novi sistem DM ne bo ustrezal, tudi trojne točke ne, ker ob torkih ne morem po nakupih, pa tudi, če bi lahko, bi se morala posebej odpraviti od doma samo za to, medtem ko mi je za vikend obisk DM mimogrede.
Zelo sporen pa je način prehoda. Tisti, ki smo imeli srečo, smo obvestilo dobili “že” 24. aprila in smo točke lahko unovčili do 28. aprila. Prodajalke kupcev niso opozarjale na spremembo – sama sem že imela zbranih 150 točk, v DM sem bila 20. aprila in opravila manjši nakup, pa me prodajalka ni opozorila. Torej so imele verjetno takšna navodila. Točke se bodo sicer prenesle na novo kartico, ampak ne bodo porabljene tako učinkovito, kot bi bile po starem sistemu. DM si zasluži veliko črno piko, če ne celo kakšne prijave, že zaradi takšnega odnosa do zvestih kupcev.
Kako bo dejansko z ugodnostmi, bomo še videli. Tudi jaz bom po 25 letih zvestobe tej firmi (sem kupovala že v Avstriji in Nemčiji, preden je bil pri nas) šla preverit konkurenco.
Kar se tiče stiskanja dobaviteljev – končni kupci plačujemo čisto dovolj visoke cene, za nekatere izdelke višje kot v Avstriji/Nemčiji. In to res ni naš problem oziroma potem bi morali začeti razpravljati predvsem o suženjskih delovnih razmerah, v katerem nastaja marsikatera surovina za kozmetiko.
kako naj podaljsam svojo kartico
Zavila bom raje v muller. Dm me je razočaral na celi črti.
Poskusni nakup z novo kartico….presenetljivo. Kupila sem kar običajno kupim 1x na mesec ( čistila, praške…) . za nakup v vrednosti 80€ sem dobila 715 točk. Baje se vse točke seštevajo in na koncu ni tako slabo. Imeli so 25x točke na gospodinjstvo + redna roba. Zadovoljna!!!!!
Jaz sem danes prvič kupovala v DMu z novo kartico. Zapravila sem malenkost čez 38eur, na kartico se mi je pa pripisalo okrog 580 točk (ok, 100jih je bilo za aktivacijo, 2 izdelka sta imela 25x število točk, in ob torkih naj bi bile 3x točke). Jasno mi sicer ni veliko, ampak 580 točk za nakup v vrednosti 38eur niti ni tako slabo.
Danes sem po dolgem času zavila v DM in začudena ugotovila, da imajo baje nove kartice. Do danes nisem prejela nobenega obvestila, niti nisem zasledila, da bi kje opozarjali na to spremembo. Na koncu sem se odločila, da vzamem novo kartico in po nakupu za 54 € sem dobila 498 točk, ker so imeli na izdelke za gospodinjstvo 25x točke. Stare točke baje lahko pridružiš na to kartico, ampak zaenkrat mi še ni uspelo, ker mi je napisalo, da ni pravi rojstni datum. Bom videla… Glede na to, da nisem več redna stranka (moji otroci so že iz plenic in ne uporabljam dosti kozmetike), zgubit najbrž nimam kaj. Je pa res, da me moti dejstvo, da lahko točke porabiš le enkrat mesečno. Če več članov družine uporablja isto kartico, je to en velik minus.